ای جان یه مثبت دیگه
احتمالا دوقلوباشن اگه روزای اول تاخیرت ازمایش دادی .منم ۹۵۵ بود روز سوم تاخیر ازمایش دادم
میشه از ته دلت منم دعا کنی؟
مبارکه گلم 😍 عدد بتات هم خیلی عالیه
خب مثبته دیگ ی چند روز دیگ برو سونو واژینال
ایشالله دوقلو بزای منم لطفا دعا کن این ماه باردارباشم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.