خانما شما آخرین ویزیتتون رو کی رفتید ؟

۵ پاسخ

من دیگه پیش متخصص نمیرم همون بهداشت میرم باماماهمراه قراردادبستم زایمانم ۲۳فروردینه اگه مشکلی پیش بیاد میرم زایشگاه اونحا nstمیگیرن

۵ روز،قبل از عمل

امشب برم نامه بگیرم نمیدونم بازم میگ بیا یا نه

۳۸ هفته

۳۷ هفته

سوال های مرتبط

مامان جوونه امید دلم مامان جوونه امید دلم ۱۴ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۸ ماهگی