یک ثانیه غفلت🙂‍↔️امان از این دایی ها

تصویر
۱۰ پاسخ

وای🤣🤦‍♀️
بچه من دایی ندارره☹️

وای خیلی خوب بود لعنتی🤣
دختر من که دایی نداره اما امان. از خاله ها ،هر روز یه مدل پنس و کش براش میارن و هی دنبال اینن لاک براش بزنن😅

با این که حموم بردمش ولی جوهرش هنوز کامل نرفت

تصویر

تتو زده براش😂

اتقاقا دیشب دای علیسان با مهره دفترش روی صورت بچه مهر زده بود هم پیشونیش هم لپ هاش صبح حموم بردمش

واااای اینو ب داداشم باید نشون بدم 🤣🤣

وای خدا😂😂😂😂😂

اخی🤣🤣🤣

خواهر منم میگه براش لاک بزن من گوش نمیدم

😂😂😂😂عزیزم

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۳ ماهگی
مامان نورا و تودلی مامان نورا و تودلی ۱ سالگی