وای🤣🤦♀️
بچه من دایی ندارره☹️
وای خیلی خوب بود لعنتی🤣
دختر من که دایی نداره اما امان. از خاله ها ،هر روز یه مدل پنس و کش براش میارن و هی دنبال اینن لاک براش بزنن😅
با این که حموم بردمش ولی جوهرش هنوز کامل نرفت
تتو زده براش😂
اتقاقا دیشب دای علیسان با مهره دفترش روی صورت بچه مهر زده بود هم پیشونیش هم لپ هاش صبح حموم بردمش
واااای اینو ب داداشم باید نشون بدم 🤣🤣
وای خدا😂😂😂😂😂
اخی🤣🤣🤣
خواهر منم میگه براش لاک بزن من گوش نمیدم
😂😂😂😂عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.