۵ پاسخ

به منم گفتن ولی چون دوست ندارم اسفند زایمان کنم نرفتم
برا ۳۷ هفته ک زوده معاینه تحریکی انجام بده هرچند بچه کامل و مشگلی برا زایمان نیست ولی خب زوده برا طبیعی تا ۴۰ هفته وقت هست

ن دیگ هرچی ک دکترت میگه انجام بده

دیگه میری تو ۳۸
اون موقع هم معمولا اوکیه جنین کامله

به منم همینو گفت حقیقتا من ترسیدم نرفتم اخر هفته دیگه میرم

۳۷ هفته بچه رسیده است مشکلی نداره زود نیست

سوال های مرتبط