به منم گفتن ولی چون دوست ندارم اسفند زایمان کنم نرفتم
برا ۳۷ هفته ک زوده معاینه تحریکی انجام بده هرچند بچه کامل و مشگلی برا زایمان نیست ولی خب زوده برا طبیعی تا ۴۰ هفته وقت هست
ن دیگ هرچی ک دکترت میگه انجام بده
دیگه میری تو ۳۸
اون موقع هم معمولا اوکیه جنین کامله
به منم همینو گفت حقیقتا من ترسیدم نرفتم اخر هفته دیگه میرم
۳۷ هفته بچه رسیده است مشکلی نداره زود نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.