۶ پاسخ

برامن یهو نمیزنه نیم ساعت نگه میدارم

آروغ بزنه میخابونمش که معمولا هم آروغ کمتر از ۱۰ دیقه نمیزنه

چون رفلاکس داره ۱۰-۱۵ دقیقه نگه میدارمش

همون لحظه

من هم آروغ میزنه میخوابونمش

سلام عزیزم چن روزس نوزادت؟بچه اول؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۲ ماهگی