خانمایی ک طول سرویکستون پایین بود علایمی هم داشتید

۴ پاسخ

اکثرا بی علائمه

علایم من مشابه بقیه بود ولی چون واس یبوست زیاد زور زدم یکوچولو اومد پایین بیشتر استراحت میکنم تا درست شه

سنگینی رو واژنم بود ویکم درد شکم وزیرشکم داشتم

هیچی

سوال های مرتبط