عزیزم من خونرسانی مشکل دارم و دوهفته پیش ۱۸۰۰ بود ک گفتن کمه ...واسه شما صدرصد یه مشکلی هست مگه میشه خونرسانی مشکلی نباشه و بچه وزن نگیره
استراحت کن حلیم خیلی خوبه. کباب تخم مرغ اپز
دوستم بعلت فشار بالا ۳۴ هفته سزارین شد وزن بچه ش ۱۷۰۰ بود ، خییلی ریز بود ، یه هفته تو دستگاه بود ، الان دوماهش شده و نزدیک ۴ کیلو شده ماشالله
منم الان سونو بودم بهم گفتن بچه ت خیلی ریزه ،۷۹۵ بود، حالا سونو داپلر هم نوشتن که برم بدم بررسی بشه🥲 خیلی نگرانم
منم 36هفته زایمان کردم بچه م 1900بود به دنیا آمده امروز 4روزه شده
اگه رشد نمیکرد که ختم بارداری میداد عزیزم تغذیه تو درس کن توکل به خدا
چرا جفت و خونرسانی و اینچزا باید نگاه کنی حلیم کباب همع چی بخور مایعات بخور ببین جواب میده نگرانم کردی دختر اخ ۳۴ ۱۸۰۰🥲
لیدی میل بخور
کجا رفتی سونو خونرسانی و اینا بررسی کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.