۹ پاسخ

عزیزم من خونرسانی مشکل دارم و دوهفته پیش ۱۸۰۰ بود ک گفتن کمه ...واسه شما صدرصد یه مشکلی هست مگه میشه خونرسانی مشکلی نباشه و بچه وزن نگیره

استراحت کن حلیم خیلی خوبه. کباب تخم مرغ اپز

دوستم بعلت فشار بالا ۳۴ هفته سزارین شد وزن بچه ش ۱۷۰۰ بود ، خییلی ریز بود ، یه هفته تو دستگاه بود ، الان دوماهش شده و نزدیک ۴ کیلو شده ماشالله

منم الان سونو بودم بهم گفتن بچه ت خیلی ریزه ،۷۹۵ بود، حالا سونو داپلر هم نوشتن که برم بدم بررسی بشه🥲 خیلی نگرانم

منم 36هفته زایمان کردم بچه م 1900بود به دنیا آمده امروز 4روزه شده

اگه رشد نمی‌کرد که ختم بارداری میداد عزیزم تغذیه تو درس کن توکل به خدا

چرا جفت و خونرسانی و اینچزا باید نگاه کنی حلیم کباب همع چی بخور مایعات بخور ببین جواب میده نگرانم کردی دختر اخ ۳۴ ۱۸۰۰🥲

لیدی میل بخور

کجا رفتی سونو خونرسانی و اینا بررسی کرد

سوال های مرتبط

مامان نی نی جونم مامان نی نی جونم هفته سی‌وششم بارداری