۵ پاسخ

من هرچقدر بخاد میدم

من با شیر وموز ومغزیجات قاطی میکنم میدم
گاهی پودر سنجد هم میریزم
میگم بلکه ارزش غذایی داشته باشه

من با سویق و خرما قاطی میکنم و هرروز میدم
عصرانه

من بیسکویت نمیدم زیاد تفتون میدم

اگر میخوره بده یکی دوتا سعی کن کمتر بدی چون ارزش غذایی نداره

سوال های مرتبط

مامان دونهای آلبالو🍒 مامان دونهای آلبالو🍒 ۲ سالگی
مامان سید دیاکو مامان سید دیاکو ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی