من هرچقدر بخاد میدم
من با شیر وموز ومغزیجات قاطی میکنم میدم
گاهی پودر سنجد هم میریزم
میگم بلکه ارزش غذایی داشته باشه
من با سویق و خرما قاطی میکنم و هرروز میدم
عصرانه
من بیسکویت نمیدم زیاد تفتون میدم
اگر میخوره بده یکی دوتا سعی کن کمتر بدی چون ارزش غذایی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.