روزی دو بار با آب بشورش و حتما حتما یه نیم ساعت یا یه ساعتی در روز باز بذارش هوا بخوره
پماد محافظ پای ایروکس هم خوبه
من هرسری با اب میشورمش یا پنبه با اب ولرم میکشم رو پاهاش که ادرار نمونه پاهاش بسوزه در حد یه ربع هم پوشکش رو شل میکنم قبل از شستن که پاهاش هوا بخوره هربارم قبل از پوشک پماد سوختگی بیبی بورن میزنم ضد حساسیته براش خیلی خوب بوده تا الان
با آب گرم بشور خشک کن بعد پماد کالاندولا بزن. یکمی بازش بذار البته پتو بنداز که سرما نخوره
زمانی که پوشک میکنی کالاندولا بزن
دیگه پاش نمیسوزه
و بشورش حتما
کالاندولا عالیه
پماد کالاندولا خیلی خوبه
من پسرم سوخته بود کرم آردن استفاده کردم سریع خوب شد همیشه هم بعد تعویض پوشک هم همه جاشو کرم میمیمالم دیگه نسوخته
بعد از هر بار شستن پماد اردن بهش بزن زود ب زودم عوضش کن نمیسوزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.