سلام میشه در مورد آفت دهان توضیح بدید

۶ پاسخ

دنیزم زده
تا حالا نداشته
حس میکنم این چن روز استرس صدارو گرفته زده بچم

وای من همش میزنم خیلی بده خیلییی.ولی آفتین ژل بخر از داروخونه سریع خوب می‌کنه

آفتین ژل بهترین داروی آفتت

از دارو خونه پماد بگیر اگه خودت آفت دهان داری

وقتی استرس داری یا یه ویروسی وارد بدنت میشه ممکنه آفت بزنی
معلوملا دوره رمانش بین یک هفته تا ۱۰ روز هست
اگه آفت مکرر میزنی شاید گروه ویتامین های B تو بدنت کم شده هر ۳ تا ۶ ماه یکبار آمپول نوروبیون بزنی پیشگیری میکنه

افت دهان ی چیز مزخرف و بدیه🤣🤣🤣🤣
من همیشه دهنم قبل پریودیم میزنه
چیزای تند و گرمیجاتم میخورم میزنه
ی دوره چن روزه داره تا خوب بشه

سوال های مرتبط

مامان مامان ارسلان مامان مامان ارسلان ۲ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۳ سالگی
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وششم بارداری