دنیزم زده
تا حالا نداشته
حس میکنم این چن روز استرس صدارو گرفته زده بچم
وای من همش میزنم خیلی بده خیلییی.ولی آفتین ژل بخر از داروخونه سریع خوب میکنه
آفتین ژل بهترین داروی آفتت
از دارو خونه پماد بگیر اگه خودت آفت دهان داری
وقتی استرس داری یا یه ویروسی وارد بدنت میشه ممکنه آفت بزنی
معلوملا دوره رمانش بین یک هفته تا ۱۰ روز هست
اگه آفت مکرر میزنی شاید گروه ویتامین های B تو بدنت کم شده هر ۳ تا ۶ ماه یکبار آمپول نوروبیون بزنی پیشگیری میکنه
افت دهان ی چیز مزخرف و بدیه🤣🤣🤣🤣
من همیشه دهنم قبل پریودیم میزنه
چیزای تند و گرمیجاتم میخورم میزنه
ی دوره چن روزه داره تا خوب بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.