۳ پاسخ

ازداروخونه بپرس،اگه تبخال باشه شربت آسیکلوویر بده بهش عالیه

قطره نیستاتین بگیر واسش

رب انار بده… یه قاشق مثلا… مثل اب روی اتیش

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۳ سالگی