خانما خرما چجوری میدین به بچه هاتون بخورن

۱۱ پاسخ

توفرنی،پنکیک،نیمرو،بابیسکوییت وشیرهم بعضی وقتاقاطی میکنم به عنوان میان وعده

هیچی نمیخورد متاسفانه وزنشم استپ کرده

هسته‌ در میارم میدم دستش

تو فرنی میزنم
خرما عالیه برا رشد بچه

موقع افطار خودش میاد برمی‌داره میخوره ولی تو فرنی هم میزنم

تو شیر برنج میشه ریخت

توفرنی اتمیل بریز خرما ارده ترکیب خرما خامه صبحانه کره بادام زمینی رو امتحان کن میتونی گردو و خرمارو میکس کنی بعد داخل کنجد بغلتونی روشم ارده بریزی توپک کنی بزاری یخچال خنک شه بدی

داخل فرنی
شیر خرما
همینجوری
با مغزیجات
نون خرمایی

بعضی وقتا که حال ندارم همینجوری میدم یا قلقلی میکنم با پودر نارگیل

میدم دستش بدون هسته یا داخل فرنی اوتمیل یا کیک

داخل فرنی
همینجوری خالی با چای کمرنگ

سوال های مرتبط

مامان فندوق خداخواسته مامان فندوق خداخواسته هفته هفدهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی