برای افتادن بند ناف چیکار کردین

۷ پاسخ

هیچکار نباید بکنی،خودش خشک میشه میوفته...
من روز چهارم خودش افتاد

هیچی نباید بزنی عزیزم

پماد بزن

یه پنبه لول کردم دوره ناف پیچیدم
نافم بالای پنبه ها گذاشتم با ناف بند بستم هیچی هم نزدم خودش افتاد

هیجی
نباید هیچی بزنی
فقط تو پوشک نره
خیس هم شد آروم خشک کن
خودش میفته

هیچی نگاه کردیم تابیفته
پوشکشو روش نبند بعدازهربارشستن بچه نافو خشک کن
پدالکلی بگیر فقط دورشو تمیز کن

ھیچکار خودش میوفتہ

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🏻🍭 مامان هیراد👶🏻🍭 ۴ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۱۴ ماهگی