۷ پاسخ

من انداختمش دور.

فعلا گذاشتم تو بالشش ک بعد باهاش تابلو درست کنم

من نگه داشتم هنوزم پسرم ۹ سالشه
هم پستونک و هم بند ناف و هم بی بی چک

من نگه داشتم میخوام تابلو درست کنم

میگن بندازین تو دریااا بهتره

ما انداختیم تو بیمارستان

ما انداختیم حیاط دانشگاه

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان هیراد👶🏻🍭 مامان هیراد👶🏻🍭 ۴ ماهگی
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۴ ماهگی