۴ پاسخ

انداختم دور . اینکه بندازی کجا بچه اونطوری میشه و نگه داری رو قبول ندارم . بهداشتی هم نیست

سلام من گذاشتم داخل سوراخ موش یکی گف بزار بچه زرنگ میشه حالا نمیدونم حقیقت یانه

من اوایل نگه داشته بودم بعد تحقیق کردم مثل اینکه انرژی های منفیو جذب بچه و خودش میکنه انداختم دور

من نگه داشتم با بقیه چیزاش تابلو درس کنم

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان هیراد👶🏻🍭 مامان هیراد👶🏻🍭 ۴ ماهگی