۶ پاسخ

من هر چند وقت اینطور میشم کم کم اوکی میشم 😂🙃

منم روز اولی ک رنگ کردم انقد رو عصابم بود میخاستم برم رنگ مشکی بزارم روش هی نگا میکردم هی میگفتم وای چ غلطی کردم ،یکی دوبار ک شستمش دیدم انقد قشنگ شد بهم میومد

منم قبلانا هر جا میرفتم ازم تعریف میکردن یا تقلید اما الان نه کلا دیگه حس و حالش نیست دیگه هر کاری میکنم مدرن دیده نمیشم قدیما یه تیپ ساده ام میزدم همه میگفتن چه خوشگل و خوشتیپ و تمیزی الان ههههههههی شدم یه مامان ساده و فقط فقط به فکر کار خونه و بچه و استرس فردای بچه

اعتماد بنفس نیس فک کنم مال هورمونه منم همینه هیچی برام مث قبل نمیشه،با اینکه وزنم برگشته قبل بارداری موهامو رنگ کردم بازم ولی احساس میکنم زشت شدم

باید اصل کاری تعریف کنه ک نمیکنه ازت برا همونه

منم همینطور

سوال های مرتبط