بچها گلوم درد میکنه چه قرصی بخورم نمیتونم برم دکتر

۳ پاسخ

آب نمک قرقره کن آویشن دم کن بخور سوپ و مایعات گرم و
قرقره با شربت دیفن هیدرامین
قرص کلد استاپ

واسه گلو درد قرص آزریتومایسین اگه شدید ۵۰۰ اگه زیاد درد نمیکنه و تب تکردی ۲۵۰ هم کافیه و شربت دیفن هیدرامین قرقره کن با اب نمک غلیظ غذاهای چرب و سرخ کردنی هم نخور

اسپری دیمونکلد برای گلودرد عالی. دیفن هیدرامین غرغره کنید خوبه. چهارتخم و بارهنگ هم خوبه بخورید

سوال های مرتبط

مامان مائده و توراهی مامان مائده و توراهی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۲ سالگی