منفیع دیگ ن 😭🥺😭🥺

تصویر
۸ پاسخ

اون مارکی که زدی کلا مثبت کاذب میندازه.خواهشا مدیکور بخر یا روژان یا درکا

منفی گلم انشالله ماه دیگه

اره

احتمالا اون بی بی چکت خط تبخیر بوده

اره
من بعد دوسال تلاش خدا بهم رحم کرد
واقعا میگم نمیدونم کدوم امام رو قسم دادم
یا چه کار خوبی برای چه کسی انجام دادم
خدا منو قابل دونست و بهم داد
اینم بگم همیشه دنبال کار ثواب بودم
میگفتم شاید خدا ببینه و دلش باهام صاف بشه
البته خیلی نذر و نیازم کردم

منفی عزیزم شاید شیمیایی بوده که بی بی چکت مثبت شده بود آخه🤔

اره عزیزم

اره عزیزم خودتو نباز انشاالله ماه بعدی قشنگم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🏻🫀 مامان آیهان👶🏻🫀 ۴ ماهگی
(مامی هدیه خدا) (مامی هدیه خدا) قصد بارداری
زینب مامان نفس زینب مامان نفس قصد بارداری