سلام
خانما چند هفته برا سونو قلب برم خوبه؟؟

۸ پاسخ

ممنونم از همگی

قلب جنین ۷ یا ۸ هفتگی تشکیل میشه عزیزم

چرا تاپیک های من بالا نمیاد براتون آخه چرا یکی نیست جواب بده

من ۶ هفته و ۳ روز رفتم تازه تشکیل شده بود

۷هفته خوبه

۱۶هفته سونو قلب جنینه که جز غربالگری محسوب میشه

۸هفته

هفت ب بعد میتونی عزیزم

سوال های مرتبط