۸ پاسخ

پلاکت خون منم پایینه فعلا بادارو کنترل کردم

ازمایش پلاکت من هم جوابش صدوسی هزار بود بعد دکتر برام ازمایش شمارش دستی پلاکت نوشت جوابش صدو هفتاد هزار بود ... پزشکم هم گفت برا خانم باردار از هشتاد هزار بالا باشه اوکی هست ، دگ نمیدونم نظر پزشک شما چیه

نه اشالاه که دارویی چیزی میده احتمالا بره بالا

خوب دارو نداده

ابلیمو زرد چوبه عصای دست همیشگیم بود خصوصا این یماه فکنم با این اوضاع خیلی پاین اومده باشه که 🤧😪

واقعن من یماه پیش دادم ۱۳۸هزار بود متخصص باز نوشت فردا بدم وای نکنه پاین اومده باشه ای خداااا

عدسی و اسفناج زیاد بخور کلا پیاز و سیر و مخصوصا زرد چوبه رو کلا بذار کنار آبغوره و آبلیمو، کلا هرچیزی که خون و رقیق میکنه من دوهفته رعایت کردم نرمال شد

منم پلاکت خونم همش میاد پایین

سوال های مرتبط