۸ پاسخ

اینو باید به اونایی که منتظر بودن ترامپ حمله کنه باید گفت. خیلی دوست دارم بدونم الان هم خوشحالن

هممون دلمون خونه
ولی ایندفعه باید کارش تموم بشه
دفعه قبل نیمه ولش کردیم مجهز تر
اومد و بیشتر آسیب دیدیم
انشاءالله تا عید تموم بشه و
سال جدید رو با خوشحالی نبود دشمن عید کنیم

😔😔😔😔

😭😭😭😭😭

عزیزم غیر نظامیا رو که نمیزنه
چرا از خونت درومدی

کجا رفتین عزیزم

خداروشکر کن که رفتی مایی که تهرانیم چی بگیم حالمون انقدر بده و ترس داریم هر لحظه

اره واقعا تف توسال اسب .اسب نجیبه این شد وای بحال سال بعد که سال ماره

سوال های مرتبط