بیش ازحد نخور چون باعث خونریزی شدید میشه اندازشو از کسی میدونه بپرس همونقدر بخور
من کمی خوردم برای اینکه پریود بشم ولی نشدم حامله بودم
از کجا تهیه کردین
شنیدم خیلی سقط آوره حتی دکترم زمان بارداری هم گفت و از عطاری ها هم زیاد شنیدم ک توبارداری مضره
فک کنم باید مخلوطشو با چندتا چیز از عطاری بگیری وگرنه میوش کاری نمیکنه من ده تا خوردم😂
بله من
بخوره ضرر نداره
خیلیم تلخه😖
چی هس
سقط داشتی ،؟؟
عروس پشت پرده چیه
ن عزیزم
منظورت میوه فیسالیسه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.