۱۱ پاسخ

بیش ازحد نخور چون باعث خونریزی شدید میشه اندازشو از کسی می‌دونه بپرس همونقدر بخور

من کمی خوردم برای اینکه پریود بشم ولی نشدم حامله بودم

از کجا تهیه کردین

شنیدم خیلی سقط آوره حتی دکترم زمان بارداری هم گفت و از عطاری ها هم زیاد شنیدم ک تو‌بارداری مضره

فک کنم باید مخلوطشو با چندتا چیز از عطاری بگیری وگرنه میوش کاری نمیکنه من ده تا خوردم😂

بله من
بخوره ضرر نداره
خیلیم تلخه😖

چی هس

سقط داشتی ،؟؟

عروس پشت پرده چیه

ن عزیزم

منظورت میوه فیسالیسه؟

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین ۱ سالگی
مامان سلین جوجو ممد مامان سلین جوجو ممد ۱ سالگی