خانما احساس افسردگی الان بیشتره یا بعد زایمان؟

۱۴ پاسخ

من از اول بارداری احساس افسردگی دارم 😂😂😂😂

عشقم بعد زایمان خسته ای، کم خوابی داری، توی اوج خستگی که دلت میخواد همه بهت برسن و توجها به تو باشه استراحت کنی یه بچه میاد که همه توجهت باید بهش باشه، شیردهی و بچه داری تا جا بیفته برات خیلی سختت میشه، اینا همش افسزدگی میاره، شب بیداری و اینا...
ولی هر چی بره جلوتر بهتر میشی ناامید نشو

من تا ۷ ماهگی خیلی اوضاعم بد بود🥲خیلی گریه میکردم😩

برا من که با وجود شرایطم الان

بعد زایمان
وای خیلی بده لعنتی من یک هفته دچار شده بودم خیلی بد بود

بعد زایمان 😭😭😭

بعد زایمان!!!!! وای ک چقدر دارم عذاب میکشم

بعد زایمان

بعد زایمان😢

بعد زایمان

بعد زایمان

بعدش🥲

بعد زایمان

قطعا بعد زایمان

سوال های مرتبط

مامان جوجه⚽✨ مامان جوجه⚽✨ ۱۱ ماهگی