منم بچه اولم همینطوری بود رفتم با شیردوش برقی دوشیدن بعدم قطره شیرافزا پودر گالاکتومید خوردم خیلی خیلی خوب شد
پودر گالاکتومید واسه من تاثیر داشت
منم با شیردوش میدوشم تو شیشه میدم میخوره
ولی خب خیلی کمتر از قبل شده شیرم
هرچی بیشتر بتونی بدوشی بهتره مثلا هر دو یا سه ساعت یکبار بصورت منظم اما من وقت نمیکنم متاسفانه
واس من از اول شر شر میریخت وسطا یروز قطع شد نمیدونمم چرا ، مثلا تو ده دیقه دو تا ۱۲۰ پر میشد
عرق یونجه خوردم نصفه برگشته
تو ام عرق یونجه بخور جوابه
شیر افزا بخور
دمنوش رازیانه بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.