۸ پاسخ

صبر کن من ۱۱۰۰ بود بتام امروز ساک بارداری کوچیک بود

حداقل ۲ هفته دیگه برو من بتام ۳۴ هزار بود رفتم سونو ۵ هفته بود هنوز قلب تشکیل نشده بود ۲۰ روز بعد دوباره رفتم همه چی اوکی بود

مبارکه ، لطفا برای همه چشم انتظارا دعا کن

چند روز تاخیر ؟
یا چند روز مونده به موعدت؟ برامن ۹۵۵ بود ۸ هفته رفتم سونو .اگه خدایی نکرده سقطی نداشتی وایستا همون ۸ هفته برو

مبارکه عزیزم

روز ۳۱ سیکلم هستم

سلام چند روز دیگه برو

سلام
بعد چند روز تاخیر؟؟

سوال های مرتبط

مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۴ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته سی‌وهشتم بارداری