صبر کن من ۱۱۰۰ بود بتام امروز ساک بارداری کوچیک بود
حداقل ۲ هفته دیگه برو من بتام ۳۴ هزار بود رفتم سونو ۵ هفته بود هنوز قلب تشکیل نشده بود ۲۰ روز بعد دوباره رفتم همه چی اوکی بود
مبارکه ، لطفا برای همه چشم انتظارا دعا کن
چند روز تاخیر ؟
یا چند روز مونده به موعدت؟ برامن ۹۵۵ بود ۸ هفته رفتم سونو .اگه خدایی نکرده سقطی نداشتی وایستا همون ۸ هفته برو
مبارکه عزیزم
روز ۳۱ سیکلم هستم
سلام چند روز دیگه برو
سلام
بعد چند روز تاخیر؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.