۱۳ پاسخ

من یه ست بلوز و شلوار و دستگش و پیشبند و کلاه از خیابون بهار تهران گرفتم نزدیک ۹۰۰.

۵ تیکه گرفتم ۶۸۰ تومن

13 تیکه 3 و خورده ای

یادم نمیاد😐😂

من ۱۳ تیکه ۹/۵۰۰

13تیکه نیلی ۳۶۰۰.

پنج تیکه نیلی خریدم ۱۶۰۰-۷۰۰ فکر کنم
زیردکمه شلوار مانتویی کلاه دستکش

تصویر

۱۳ تیکه دانالو گرفته بودم ۲۸۰۰

من۱۹تیکه۸۸۰

۱۲ تیکه ۴۵۰۰دختزم

هنوز نگرفتم .نمیدونم چطوری بگیرم آخه دهه سوم اردیبهشت بدنیا میاد هوا چجوریه .نمیدونم

۷ تیکه دانالو گرفتم ۱۳۰۰،۴۰۰ بود
یدونه ۵ تیکه هم گرفتم اونم همین ۱۱۰۰،۲۰۰ بود فرق زیادی نداشت

۳۸۰۰ گرفتم

سوال های مرتبط

مامان مهراد👩‍👦‍👦 مامان مهراد👩‍👦‍👦 ۱۲ ماهگی
مامان نی نیم مامان نی نیم ۵ ماهگی
مامان نلین مامان نلین ۲ ماهگی