سه سال طول کشید دارو اینا دوسال استفاده کردم فایده نداشت دیگ دکتر نرفتم و سبک زندگیمو درست کردم یک سال بعدش باردار شدم
حاجی من بدون دارو پریودم نمیشم چبرسه به بارداری
من فقط متفورمین ۵۰۰خوردم روزی ۱ با زینک پلاس و قرص مولتی شبا میخوردم دیلی هیچ دارویی برای تنبلی تخمدانم نخوردم
متفورمین خوردم چون مقاومت به انسولین داشتم قندمو چک میکردم بالا بود تقریبا همین
بعد دقیقا ماهی کی تصمیم گرفتم برم زیر نظر دکتر برام ازمایش این چیزا نوشت قرار بود برم انجام بدم دیگه اقدام نکردم فقط یبار بود اونم سریع پاشدم رفتم خودمو شستم گفتم این همه مدت نگرفته الان بگیره دقیقا شبی که قرار بود برم فرداش ازمایش بدم همینطوری رفتم ویتامینامو بگیرم گفتم یه بیبی چک هم بگیرم به رسم عادت ساعت ۱۱شب زدم اونم خونه مادرشوهرم یهو دیدم چه مثبت پررنگی هم شد باور نمیکردم
من:)سر تختی حامله شدم
سقط شد۳۳روز پیش الان بی بی چکم فک میکنم هاله داره دعا کن واقعی باشه خیلی دلم سوخت برا بچم🥲
من بعد از یسال و هشت ماه
ماه قبل دکتر برام س تا آمپول نوشت برا روز ۷/۸/۹ سیکلم برای تخمک خوب همین ماه گرفت خیلی بیخیال هم بودم اصلأ ن تو فکرش رفتم ن استرس داشتم
ورزش و اصلاح غذایی خیلی موثره صبح ینفر همینجا گفت ماه دومه ورزش میکنه و پرهیز غذایی داره پریودش منظم شده بوده بعد بیبی زده بود و مثبت بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.