منم شوهرم مورفولوژیش 1 دو سال و 6 ماه اقدامم هنوز نشدم یک بارم مرکز رویان تهران ای یو ای کردم نشد. 💔
از عطاری خرنوب بگیر به شوهرت بده بخوره
شوهرت آزمایش نداده
دوساله نشده
اصلا ناراحت نباش خدا بزرگه همسر من اسپرمش ضعیف بود دکتر رفتیم دارو استفاده کرد چند ماه باید صبور باشی درمان میشه مغزیجات ناشتا بخوره انشالله باردار میشی گلم
همسرم واریکوسل داره دکتر عمل نوشته فعلا نرفته
من که سه ساله و نیمه اقدامم فعلا هم نشده😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.