دوستان هرچی میخورم بالا میارم چیکارکنم

۳ پاسخ

من با لیمو ترش و عسل میتونم تحمل کنم یکیم دکترم ویتامین ب۶ داد

بنظرم هرچی شکم پر تر باشه حالت تهوع کمتره
سعی کن بیسکویت یا چوب شور یکم یکم بخوری

عزیزم تا ۱۲هفته هست متاسفانه نمیشه کاری کرد ولی قرص دمیترون با سیرابی و آبلیمو منو یکم بهتر میکرد

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۵ ماهگی
مامان قیزیم مامان قیزیم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی
مامان ..... مامان ..... هفته یازدهم بارداری