اصفهانیا در چ حالید؟؟؟ من خیلی میترسم 😭

۵ پاسخ

خدا لعنتشون کنه تا کی باید این وضع تحمل کنیم مردیم از استرس

ای خدا چرا تمومش نمیکنن. تا کی باید هممون استرس بکشیم؟

از دیشب اینجا ک صدا نمیاد اونجارو میزنن انگار ..نترس اگه سمت شما جاهای حساس نیس فقط صداش خیلی وحشتناکه درک میکنم هربار اینجا صدا میومد و میزدن جیغ میزدم گریه میکردم و صلواتم میفرستادم🥹😞

نمیشه بری ی جای دیگ شهرستان اینا

خیلی زدن اصفهان رو امروز!؟😭

سوال های مرتبط

مامان هدیه. مامان هدیه. ۲ ماهگی
مامان دیار و درسین مامان دیار و درسین ۹ ماهگی