۲ پاسخ

من سزارین شدم بخیه ها درد می‌کنه میسوزه موقع بلند شدن نشستن ، شکمم جمع شده اما هنوز خیلی کامل نه دوس دارم زود جمع بشه ، خوابم کم شده ب شدت ، چند شبی هم بود بچه گریه میکرد شبا ، و در آخر بگم وقتی هم میحابم میگم نکنه دوساعت از شیر دادن رد شده باشه بچه ضعف کنه تو خواب ، خواب آروم ندارم با استرس خوابم ، وقتیکه بچه شیر میدم سر گیجه دارم با اینکه ویتامین آهن مبخورم

سلااااممم
دوروز اول مثل معتاد ها بودم هم درد داشتم هم خواب نداشتم
سزارین شدم ولی خداروشکر زود تونستم بلند شم
خداروشکر بچه من شب بیدار نیست شبا میزاره بخوابیم

سوال های مرتبط