۳ پاسخ

مگ چنتا بخیه زدن برات

اره زیاد راه برم درد میگیرن

من درد نداشتم
ولی عفونت کرده رحمم دکتر که معاینه کرد و دستگاه گذاشت دردم شروع شد بخیه های بیرونیم هم تا ۲۷ روز افتادن دیگه

سوال های مرتبط