۵ پاسخ

مگ نباید ۳ بخوره
من ک یه بار ۳ نداشت ۲ دادم‌بچم یوبس شد

اره باهاش اوکی بود اولش یه کم مزه مزه کرد ولی بعدش خورد

سلام منم به ناچار چند روز ۱ دادم بعد ۲ پیداکردم

آره ۱بده

سیمیلاک ۱بدم؟

سوال های مرتبط