۸ پاسخ

یک سرنگ کامل

من با شیر بهش میدم صبحا
غلیظ و بد طعمه خالی نمیخوره

چجوریه خوبه منم تاز گرفتم قبل مولتی ویوا کیدز میدادم الان اینو گرفتم موندم بدم ندم

بلع
صبح یه سی‌سی بده
فقط غلیظه آروم آروم بده بهش

یه سی سی هر روز صبح نیم ساعت بعد شیر یا صبحانه بده

یک سی سی من طرف ظهر میدم یادم رفتنی عصر میدم

تهران ۳۵۰ میدن اینو
چقد نامردن
۲۱۶ گرفتی

یه سی سی صبح

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی