خانومای اصفهانی خوبین ؟
شیرخشک
یبوست

۴ پاسخ

سمت لنجان ک افتضاحه😞😞

افتضاح🫤‌من اصلا عادت ندارم اینقدر بشینم تو خونه، ۲۲بهمن رو زدن برق خونه داداشم ۱ساعت رفت، همه جا صدا میاد ۵صبح از صدا بمب پریدیم از خواب، روانی شدیم، من همش احساس میکنم دارن میزنن ۲۴ساعت صدا تو گوشمه🫤

وای ساختمان اطلاعات زدن خیلی صداش بد بود من از ظهر نا حالا سرم درد گرفته😔

چخبره میزنن هنوز

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان قندی جونم و نینی مامان قندی جونم و نینی ۱۱ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۱ سالگی