خانم های اصفهانی خوبین؟؟؟؟؟

۷ پاسخ

فعلا ک خوبیم انگار اسمون دست خودشون بود هی میومدن میزدن میرفتن دوباره میومدن

ب رگبار بسته انگار

کنار خوبه ما بود مردیم😭😭😭

فعلا اره

🥺🥺🥺🥺

شکر خدا

خوبیم شکر

سوال های مرتبط