خانم های اصفهانی تورو خدا صدای چیه

۴ پاسخ

خیلی بد بود

صدای باده😀😃😃😃😃

به نام خداموشک وجنگنده😐🤭

الان رعد و برقه
اما چندتا زد گلستان و کاوه و نجف آباد و تیران
دود تو هوا بود بدجور

سوال های مرتبط

مامان قندی جونم و نینی مامان قندی جونم و نینی ۱۱ ماهگی