ماستلا یه کرم داره مخصوص سرماخوردگی که از نوزادی مجاز خست بوی میوه ی کاج میده مثل اکالیپتوس راه تنفسی بچه رو باز میکنه من اینجور وقتا میمالم به قفسه سینه اش انقدر خوشش میاد و راحت میشه نفسش.. بخور هم خیلی موثره
من جدا از داروهایی که دکتر بهش میده
دمنوش بابونه و گل ختمی و چهارتخم میدم
شب هم قبل از خواب سینه اش با روغن بادام شیرین ماساژ میدم
به دختر من یه اسپری داد فقط اون خوبش کرد و سرماخوردگی کوریزان
دونه به یکم آب بریز بذار ژله ای بشه، شب قبل خواب و صبح ناشتا بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.