۴ پاسخ

ماستلا یه کرم داره مخصوص سرماخوردگی که از نوزادی مجاز خست بوی میوه ی کاج میده مثل اکالیپتوس راه تنفسی بچه رو باز میکنه من اینجور وقتا میمالم به قفسه سینه اش انقدر خوشش میاد و راحت میشه نفسش‌‌.. بخور هم خیلی موثره

من جدا از داروهایی که دکتر بهش میده
دمنوش بابونه و گل ختمی و چهارتخم میدم
شب هم قبل از خواب سینه اش با روغن بادام شیرین ماساژ میدم

به دختر من یه اسپری داد فقط اون خوبش کرد و سرماخوردگی کوریزان

دونه به یکم آب بریز بذار ژله ای بشه، شب قبل خواب و صبح ناشتا بده

سوال های مرتبط