۱۲ پاسخ

خب هنوز روز اوله،بعد ۳،۴روز خوب میشی

من تو بمیارستان خوندم ک وقتی میخوای بختدی سرفه کنی یا بلند بشی بالش سفت رو فشار بده رو بخیه نه زیادا یکم فشار بیار کمک میکنه بهت انجامش دادم خیلی کمک میکرد واسه بلند شدن سعی کن جایی بخاب یکه کمکی باشه واسه گرفتن و بلند شدن راه برو زیاد‌. اینا کمک میکنن شیافم بزار دو س روز میزاری دیگه بهتر میشه کمتر میشه نگران نباش طبیعیه من بعد سه روز دردم شروع شد بخاطر بستری شدن پسرم جای خوابم بد بود بعدا یادت میره کل دردات

برای سرفت تا سرفت میگیره چای بخور نزار سرفه کنی

دردت به مرور کم میشه میتونی دو تا شیاف بزاری سزارین دوم هستی؟اولی دردش کمتره از زایمان دوم فقط از توالت فرنگی استفاده کن و سعی کن قبل اینکه دستشویی بهت فشار بیاره بری وگرنه جیغت درمیاد،خدا رو شکر این روزا رو پشت سر گذاشتم

ب راست باید بخابی شیاف بزاری تکون تده خودتو تحمل کن خوب میشی کم گم ب پهلو سخته من الانم نمیتونم بخابم

گلم من تا ۷روز پهلو به پهلو شدنم هم سخت بود

عزیزم روی پهلو که فعلأ نمیشه بخوابی من بعد بیست روز تونستم بخوابم

طبیعیه
سزارینم درد داره منم اینجوری بودم بعد چهل روز کامل خوب شدم حالا شما که روز اولی حوصله کن

من هبچ دردی نداشتم پمپ درد گرفته بودم بعدشم تو خونه اومدم درد نداشتم دکتر شیاف دیکلوفناک نوشته بود یادمه ولی من استفاده نکردم اصن درد نداشتم
شیاف دیکلوفناک ۱۰۰ بود اگه اشتباه نکنم

منم همینطورم من روزی سه تا شیاف میزارم

شیاف هر ۴ساعت
خواب طاق باز باش
برای بلند شدن کمک بگیر حتما

فعلا زوده
ولی روز ب روز بهتر میشی
آب زیاد مصرف کن کافئین
شیافم بزار
اگ کمکی داری سعی کن استراحت کنی و بیشتر دراز بکشی

سرفه میزنم احساس میکنم بخیه هام داره پاره میشه

سوال های مرتبط