فک نکنم من بخیه م هم ورم کرده بود هم جاش خیلی درد میکرد بعدش ترشح بدبو داشت
مال منم اینجوری بود ولی عفونت نبود البته بخیه ی من لیزز بود
نه اگچرکو خون خدای نکرده بیاد بعد
آناهیل بخور ، هرروز با شامپو بچه و اب ولرم بشور بعد با سشوار خشک کن ، اگه شکمت افتادگی داره ببندش یا گن بزن که نیوفته رو بخیه ات ، استراحت کن خیلی مهمه
منم اینجور بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.