۴ پاسخ

فک نکنم من بخیه م هم ورم کرده بود هم جاش خیلی درد میکرد بعدش ترشح بدبو داشت

مال منم اینجوری بود ولی عفونت نبود البته بخیه ی من لیزز بود

نه اگ‌چرکو خون خدای نکرده بیاد بعد

آناهیل بخور ، هرروز با شامپو بچه و اب ولرم بشور بعد با سشوار خشک کن ، اگه شکمت افتادگی داره ببندش یا گن بزن که نیوفته رو بخیه ات ، استراحت کن خیلی مهمه
منم اینجور بودم

سوال های مرتبط