یعنی کشورهای دیگه تنها علت پایان یافتن این جنگ میتونن باشن که فشار زیادی برای تموم شدن این جنگ باشه. وگرنه ما عقب نشینی نمیکنیم
تنگه هرمز عمق متفاوتی داره و پر عمق ترینش نزدیک سواحل ایرانه که باید یه سلام علیکی بکنن و رد شد حالا ایران این تنگه رو بسته و کشتی های بزرگتر که مهم ترینشون نفت کشا هستن نمیتونن رد شد پس آرامش روانی و اقتصادی یا برای همه یا هیچکس... خدا بازم دوسمون داشت فعلا مثه یمن که تنگه باب المندب رو داره و کسی زیاد کاری باهاش نداره...
فکر کنم به خاطر نفت باشه که میگه فشار اقتصادی زیاد میشه کشور های دیگه تحمل خرید نفت رو ندارن نفت میره بالا. چون ایران بیشترین نفت رو داره نسبت به کشور های دیگه وگرنه کشور های دیگه و کشور های عربی آنچنان فقیر و بی پول نیستن تامین هستن از هر نظر فشار اقتصادی فکر کنم همون بالا رفتن قیمت نفت باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.