این آخرش نفهمیدم
شیرخشک
پوشک
فرزند پروری

تصویر
۳ پاسخ

یعنی کشورهای دیگه تنها علت پایان یافتن این جنگ میتونن باشن که فشار زیادی برای تموم شدن این جنگ باشه. وگرنه ما عقب نشینی نمیکنیم

تنگه هرمز عمق متفاوتی داره و پر عمق ترینش نزدیک سواحل ایرانه که باید یه سلام علیکی بکنن و رد شد حالا ایران این تنگه رو بسته و کشتی های بزرگتر که مهم ترینشون نفت کشا هستن نمیتونن رد شد پس آرامش روانی و اقتصادی یا برای همه یا هیچکس... خدا بازم دوسمون داشت فعلا مثه یمن که تنگه باب المندب رو داره و کسی زیاد کاری باهاش نداره...

فکر کنم به خاطر نفت باشه که میگه فشار اقتصادی زیاد میشه کشور های دیگه تحمل خرید نفت رو ندارن نفت می‌ره بالا. چون ایران بیشترین نفت رو داره نسبت به کشور های دیگه وگرنه کشور های دیگه و کشور های عربی آنچنان فقیر و بی پول نیستن تامین هستن از هر نظر فشار اقتصادی فکر کنم همون بالا رفتن قیمت نفت باشه

سوال های مرتبط

مامان نازدونه مامان نازدونه ۴ سالگی
مامان یزدان👶 مامان یزدان👶 ۴ سالگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۴ سالگی
مامان 💋لیان❤ مامان 💋لیان❤ ۴ سالگی
مامان 💋لیان❤ مامان 💋لیان❤ ۴ سالگی
مامان 💋لیان❤ مامان 💋لیان❤ ۴ سالگی