۴ پاسخ

نباید اب جوشیده بریزی چون این اب دوباره میجوشه
و هرابی ک دوبار بجوشه خوب نیست

بله آب نیمه گرم مشگلی نداره

آره من جوشیده سرد شده میریزم

نه فرقی نداره بنظرم. داخل فرنی هم اب میجوشه دیگه

سوال های مرتبط

مامان ماهان و آوین مامان ماهان و آوین ۱۱ ماهگی