سلام پاهای دخترم سرد به نظرتون چرا

۳ پاسخ

پسر منم همینه

معمولا طبیعیه چون خونرسانی به پاهاشون دیرتر انجام میشه
البته اگر فضای خونه براش گرمه مشکلی نداره وگرنه براش جوراب بپوش

پاهای دختر منم هست
عرق میکنه بعد سرد سرده
بخاطر رشد شونه

سوال های مرتبط

مامان گوزل قیزیم🩷 مامان گوزل قیزیم🩷 ۱۵ ماهگی
مامان آریوان کوچولو🐥 مامان آریوان کوچولو🐥 ۸ ماهگی
مامان دلسا🧸 مامان دلسا🧸 ۱۳ ماهگی
مامان شاه پسرم 💙😍💙 مامان شاه پسرم 💙😍💙 ۱۴ ماهگی