به نظرتون پاهای پسرم پرانتزیه؟؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

نه الان همه بچه ها همینن

طبیعیه گولم تا لاق دگرن هر وا دایدنین چاک دبیت

نه عزيزم طبيعيه

نمیگی بچه یهو خرابکاری میکنه

آره ....

اره بقوربان تو نیو چاوان و سر و شتی کورکت بستو

ای خدا قربون پاهاش نه بابا تا ۲ سال همینه برا همه

ن یه دکتر میگفت تا 2 سالگی بچها همینن

همه بچه ها اینجورین کم کم درست میشه

پاهای دختر منم این شکلیه فک کنم درست بشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی