نه عزیزم
نه بابا توام . همه همین جوری ان
دختر منم همینجوریه، طبیعیه،
پای بچا زیر یکسال یا دوسال خمیدگی داره و حالت پرانتزی نشون میده اگر بعد از این سن پرانزی بود باید دنبال زانو بند و ... باشید تو چار ماهگی طبیعیه همه اینجورن
پای همه بچه ها همینه عزیزدلم تا زمانی پوشک میپوشن معمولا همینجوریه
بازم تشخیص دقیقش با ارتوپده گودکانه اما من هر بچه ایو دیدم همینه چون تو شکم مادر پاش جمعه تا صاف بشه زمان بره از اون طرفم چون پوشک میشن نمیتونن پاشونو درست بذارن
تا ۲ سالگی طبیعیه
پسرمنم همین مدلیه
خیلی زوده عزیزم حداقل تا ۹ ماه اینجورین نگران نباش ،
بجه منم همینطوره فکر کنم تو این ماه ها طبیعی باشد
پای پسر منم اینطوریه حتی کفش پوشیدم پاشو صاف نمیزاشت فک کنم درست بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.