دوستان شمام تایم من گاهی حرکات بچه رو حس میکنین و گاهی نه؟

۷ پاسخ

اره یه روزایی خیلی پر تحرکه یه روزایی فک کنم خستس بیشتر استراحت میکنه😁😍

اره منم همینم ی روز خیلی فعاله کامل شلوغه ی روز کلا خنثی طبیعیه جای ترس نیس

اره عزیزم چند روزی یکبار

واس منم شب حس میکنم

بله عزیزم

اره منم همین طوریم ، نگران میشم ‌.

من امروز کم حس کردم از غروب اصلا حس نکردم

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری