کلا همه دردی و داریم و میگیم میگن طبیعیه دورازجان فقط مردن طبیعی نیس
بدلیل بزرگ شدن رحم هست
مال من قسمت های پایین تره خوبم نمیشه
من پرسیدم گفت عروق خونی داره بیشتر میشن سمت لگن و واژن برای همیندرد میکنه
اخ مادرررر منم یه هفته ی فلجم از کشاله راستم😭😭
منماینطوریم
شاید ب دلیل رباطها رحمیه ک کشیده میشه
من از ۱۸ هفتگی داره تیر میکشه هرچیم هفته ها میره بالاتر بیشتر میشه ..
میگن برا اینه که رحم داره بزرگ میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.