۵ پاسخ

ویال ارکانتین
برا ارامشم دعا کن

خرما گردو
کاچی خیلی خوبه ی قابلمه کوچولو درسا کن روزی چندقاشق بخوره،ما بااینا جواب گرفتیم

قرص وِلْمَن خیلی خوبه کلا برا آقایون برا تقویت باروری
ولی نمی‌دونم تحرک و اینا.

ولی درکل ب دکتر بگو براش بنویسه دارو
.موز خرما مغزیجات عسل و ژل رویال
و کلا معجون خیلی خوبه

حتما برو دكتر دارو بده سر خود كه هر دارويي مميشه خورد عزيزم گرمي خوردن خوبه فست فود نخوره شيريني نوشابه دود و الكل نخوره

تخم کدو و ویتامین سی و e خوبه

سوال های مرتبط

Mommy Araz👶🏻🫀 Mommy Araz👶🏻🫀 قصد بارداری
زهراسادات زهراسادات قصد بارداری
در انتظار نی نی 🤰🏻🤱🏻 در انتظار نی نی 🤰🏻🤱🏻 قصد بارداری