اسن چنگ به نظر من سر دراز داره نه اینا قبول به آتش بس میکنن نه اونا چون اینا رهبرشان کشته شده و اونا هم به هدفشون نرسیدن
ارهدخیلی بده شرایط ...تو ی تاپینگا من در جواب ج ن گ قبل از این وقایع گفتم خوب نیس آرامش و امنیتمون بهم میخوره اگ بدونید ی عده بی شعور چقد جواب دادن کاش بزنه نترس تورو نمیزنن فقط با نظامیان...حالا بیا از بس ناشکری و هی میگفتن حمله کن آخه چقد زشته وطن خودت را ب اجنبی بفروشی ما با هر مشکل و عقیده ای باید قدر خاکمون را بدونیم ناموسمونه
مردم اگه واسشون مهم بود که نمیزاشتن جنگ شه تازه اینا حاضرن مردممو زیر بمب و جنگ بکشن که انتقام بگیرن
😭😭😭
فقط آرزومه زوود تموم شه هیچی دیگه نمیخام
س پ ا ه میگه سه هفته سرنوشت سازی داریم
چی بگیم والا دق کردیم از استرس
اخه مگ ما از کجا بودیم خواهرم دگ عادت کردیم به صدا و …
احتمالا تا عید ادامه داشته باشه
مگه مرودشت چی داره؟؟ چرا اونجا رو زدن؟
باید دیگه عادت کنیم حالاجالاخا ادامه داره
دقیقا سوال منم همینه ولی کسی جواب نمیده واقعا حال مردم خوب نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.