الان خرید و فروش هر چیزی اشتباهه
تا حالا چه چیزی قیمتش اومده پایین که طلا بخواد بیاد
بنظرم وقت خریده،چون دوباره میره بالا احتمالا تا ۲۶
بعد از جنگ چون مجبورن برای حل مشکلاتشون پول چاپ کنن نقدینگی میره بالا و دوباره تورم و طلا ب شدت میره بالا
الان اومده رو ۱۸۸۰۰ خیلی قیمتش پایین اومده خوبه
بنظرم اگه پولشو داری بخر چون بعد جنگ صد درصد خیلی گرون میشه🫠🥲
احتمالش زیاده بیاو پایین ریسک نکن
تو این چند روز بخاطر تعطیلی رسمی قیمت اصلی رو اتحادیه نداده هنوز
از فردا قیمتای جدید در میاد
ماهم میخواییم خونه بخریم از شانس بدم خونه رفته بالا طلا هر روز میاد پایینتر 🤦🏼♀️
شهر ما که کلا طلافروشی ها تعطیل کردن اصلا باز نمیکنن خرید و فروش ندارن
الان هر چی داری بزار باشه چه پول چه طلا اخه اصلا معلوم نیست چی قرار بشه
چنده قیمت طلا امروز
الان یه ریسک خیلی بالاست اگ اونا پیروز بشن میاد پایین اگ ما پیروز بشیم خب برمیگردیم به روال قبل و میره بالا
در کل به نظرم توی این شرایط نباید پول را نگه داشت توی کارت حتما ی چیزی که حمل راحت داره باید خرید چی بهتر از طلا
اصلا پایین بیاد دو سال دیگه که پایین تر نمیاد به نظر من
منم ٤٠ تومن دارم نميدونم طلا بخرم يا بمونه
نميدونم جيكار كنم
مگه خرید و فروش میشه؟
اصلا فروش ندارن که ! همسر من طلافروشه
والا میگن بدترین موقع خرید طلا موقع جنگ
من ج نگ دوازده روزه خریدم بعدش تا هفت ماه تو ضرر بودم😂
اگ من جای تو بودم و نمیخریدم ولی اگ میخوای بخری بنظرم طلای شکسته بخر بد جنگ همه چی مشخص میشه اگ اونا بردن سریع پولتو نقد کن ولی اگ ایران برد برو با طلای نو عوض کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.